Dagar som varit

2010-02-28 / 18:03:51
En liten update på vad vi har sysslat med de senaste dagarna.

Torsdag:
Jag började dagen med att åka på Blingoparty hos Ida. Det var såå roligt att träffa mina kära mammavänner igen. Ida bjöd på god lunch och en makalöst god bärkaka som jag förälskat mig i. ;)
Texas fick stanna hemma i och med att vi misstänker att han har vattkoppor(bara knottror och inga blåsor?) och det var småbebisar där som vi inte ville smitta.


Jag köpte iallafall att par fina mjukisbyxor åt Texas, och det var det enda jag hade råd med tyvärr. :(
Såg en jättefin tunika som jag ville ha men 425kr är i saftigaste laget.

Sen sladdade jag förbi Alvik och hämtade upp man och barn och så åkte vi in till staden och shoppade lite, 3 pekböcker åt Texas från bokrean bland annat.


Fredag:
Städning på dagen och after work på Helmers med goda grannar på kvällen, trevligt var det! :)
Farmor och farfar kom och var barnvakt och det gick kanonbra som vanligt.

Lördag:
Besök av Texas moster Emma och tant Johanna. Vi fikade en massa gott fika och surrade på om vårat framtida projekt. ;) Det var jätteroligt att ni kom förbi tjejer!
Goo middag i form av helstekt fläskfile, potatisgratäng och vitlökssmör.
La melodia festivala och lite OS på kvällen.

Söndag:
Idag har vi myst på och lunkat omkring i myskläder hela dagen, precis som det ska vara på söndagarna. 
Jag var duktig och la ut 10 auktioner på Tradera så nu hoppas jag på lite cash till stockholmsresan! :) 
Hela familjen var ut och skottade och busade lite i snön nu på kvällskvisten. Det var skönt med lite frisk luft.
Ikväll är sista dagen med OS innan vi återgår till det vanliga.
Nu är det dags för bastubad!



Kommentarer!
Postat av: Marie

Herregud vad ni reser och har er nuförtiden! Vad kul! :)

Kommenterat - 2010-03-01 / 07:31:25  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: