Veckan som gått

2011-02-04 / 20:59:46

Vi har hunnit med en massa!

På måndagen hade vi besök av faster och farmor, vi busade på inne och sen ute i det sköna vädret. Texas åkte bob, spark och tog en tur med pappa på Alibabas(=Alice pappas haha) skoter.

På tisdagen var Texas på dagis och när jag lämnade honom så hade jag utvecklingssamtal med en av Texas pedagoger. Hade man fått betyg på dagis så hade han fått MVG. ;) Jag är så sjukt stolt över min duktiga, fina, underbara pojke! <3
Sen åkte jag och Tilde vidare in till stan och lunchade med "nya mammorna". Trevligt!

På onsdagen var jag och barnen på fika med sörbymammorna hemma hos Cecilia i Antnäs, det var länge sedan och roligt att träffa både mammor och barn. :)
Sen fick vi middagsgäster, Kenneth med familj. Pojkarna busade på i 120 i vanlig ordning. :)

På torsdagen så var vi på BVC. Tilde hade gått upp 230g på 6 dagar och hade växt 5 cm sen födseln, stora tjejen!
Annars så hade vi besök av moster Emma större delen av dagen, hon fotograferades av Fredrik. Massor med snygga, coola bilder. 





 

Kommentarer!
Postat av: Sofia

Fina bilder och vilken snygg tatuering!

Kommenterat - 2011-02-05 / 12:09:03  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Madde

Oj vad duktig Fredrik är på att fota :) Jag gick precis en vecka över med Sixten, så jag gissar att bäbisen max är två veckor bort nu. :)

Kommenterat - 2011-02-05 / 12:11:36  | URL - http://perssonmadelene.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: