5

2011-01-06 / 08:59:21

Då har man vaknat och ätit frukost efter ännu en natts god sömn(förutom toalettbesök var tredje timme).
Jag låg och fantiserade om Tropicana apelsinjuicen som väntade på mig i kylskåpet innan jag klev upp, det är verkligen min stora craving just nu. Och glass... jag tröck i mig en halv bytta Ben & Jerrys cookie dough igårkväll. :P

Idag blir vi 9 personer på middag här hemma, det ska bli så trevligt! Och så är det ju roligt att förbereda och fixa med maten. :) Så jag kommer hålla mig sysselsatt hela dagen, perfekt.
Nu på förmiddagen ska vi åka till rinken och Texas ska få prova sina nya skridskor... skönt med lite mildare väder då är det bara att passa på.

Kommentarer!
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig dag!

Kommenterat - 2011-01-06 / 14:33:00  | URL - http://wordsbyme.se
Postat av: Elin W (josses kompis)

Hej, blev så full i skratt när jag läste om dina juicedrömmar, jag har precis samma sak. Jag är inne i en riktig juice-fas och måste alltid ha juice hemma. Det måste vara en riktig, med fruktkött i!

det är inte långt kvar för eran del nu.. hoppas allt går toppen! kraam

Kommenterat - 2011-01-07 / 12:47:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: