Året 2010

2011-01-02 / 07:31:29
Januari


Texas var en liten kille

Januari månad innebar arbete på heltid och Fredrik var pappaledig med Texas.
Jag levde för helgerna som spenderades tillsammans med mina underbara. <3



Februari



Jag och Fredrik åkte på miniweekend till Ö-vik. Kollade på Melodifestivalen live och bodde på hotell.



Mars



-Våren kommer och bjuder på skönt uteliv.

-Texas börjar på dagis.

-Jag, Texas och farmor flyger till Stockholm och hälsar på Josefine och Patrik och bor på hotell.



April



Påsken spenderas i stugan.


Maj



-Vi fick en härlig värmebölja och Texas passade på att bada balja utomhus. :)

-Dagen före kristihimmelfärd får vi + på stickan. <3 <3 <3



Juni



Vi åker till Stockholm och hälsar på faster och går på Skansen.



Juli



Sommaren bjöd inte på så många varma dagar men så fort det var hyffsat bra väder passade vi på att besöka stranden.



Augusti



-Tillsammans med mormor och morfar + bror med familj åker vi till Lycksele över en helg. Går på djurparken och badar en massa i vattenlandet!

-Direkt efter semestern blir jag sjukskriven på heltid pga foglossning.



September



-Sommaren och hösten bjuder på härliga besök i stugan.



Oktober



Texas fyller 2 år!



November



Jag och Fredrik firar 1-årig bröllopsdag. <3



December



Vi firar en härlig jul!



År 2010 har varit ett år då jag inte har kunnat leva fullt ut och där graviditeten har tagit överhand. Det började tidigt i graviditeten med väldigt jobbigt illamående som inte ville släppa taget förrän kring v.18. Sen tog foglossningen över och begränsade mig väldigt mycket, promenader var det inte tal om och jag fick ta det väldigt lugnt. På slutet av året hade jag mycket smärta i ryggen.

Men jag vill ändå minnas all glädje och alla fina dagar som 2010 har bjudit på. Hur Texas utveckling har fått oss att häpna inte minst vad gäller talet... från att ha varit tyst som en mussla till att börja prata och surra en massa i meningar på heltid. Och sen att han förstår så mycket. Det har varit så häftigt att vara med om!

Att se Texas livsglädje och hans personlighet utvecklas... är ett minne jag vill bära med mig från 2010.

Nu blickar jag framåt och ser ett fantastiskt 2011 framför mig! Då vi blir 4 i familjen med allt vad det innebär... Då vi försöker att leva i nuet ännu mer och njuta av allt det goda som livet ger.
Kommentarer!
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Hej fina du! Vilken fint år ni har haft :) Längtar till våren nu <3

Kommenterat - 2011-01-02 / 16:26:17  | URL - http://www.thistakes.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: