Bortrövad pojke

2011-01-29 / 13:08:59
Besöket rövade bort min pojke! :P Faster ville så gärna att han skulle sova över på Björks när hon var där och han ville det också så... men det känns lite tomt utan min storkille fast han får roligt det vet jag. :)

Angående Minifom. Det fungerade inte på Tilde men fungerar det för er andra så är ju det jättejättebra! :)
Men jag väljer att tro på undersökningen och vilken tur att man får tro och tycka som man vill.
Nu ska vi testa Semperdropparna ett tag och se hur det går.

Nu ska jag mysa med min underbara dotter! <3
Kommentarer!
Postat av: Faster

Haha, han har energi som aldrig förr:) älskade pojke! O finaste flicka! Längtar redan efter henne! Puss

Kommenterat - 2011-01-29 / 15:32:09
Postat av: Marie B

Vi kör minifom och semperdroppar det går bra att kombinera det funkar skaplig även om det inte funkar fullt ur så är det lite mindre knip endast knip på kvällen nu...

Kommenterat - 2011-01-29 / 18:11:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: